Welkom - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilse - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

28 Juli 2016 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Welkom op mijn blog! Ik zal jullie komend half jaar alles vertellen wat ik meemaak in Australie.

Ik ga eind juli samen met Evelien naar Australië en dan reizen we vanaf Sydney de oostkust af naar Cape Tribulation. Ik weet niet hoe vaak ik internet heb tijdens de reis, maar ik zal regelmatig een nieuwe blog plaatsen.

Vanaf september ga ik 4,5 maand stage lopen in Townsville en ik zal jullie dan op de hoogte houden van mijn avonturen daar.

Veel leesplezier!

Liefs, Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 15 Juli 2016
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 12153

Voorgaande reizen:

24 Juli 2016 - 24 Januari 2017

Australië

Landen bezocht: